poniedziałek, 6 maja 2013

Paczka

Ojej ale jestem zmęczona. Byłam dzisiaj w szkole po długim weekendzie. Na niemieckim dostałam 4, potem matma, na której jak zwykle nic nie robiłam, nie było polskiego, bo Pani pojechała na wycieczkę z 1a i miałam wcześniej "praktyki" - dostałam 5 z egzaminu pedicure. Pani z Wok-u powiedziała, że w takim razie nie będzie lekcji, więc po zajęciach pojechałam od razu do banku wpłacić pieniądze, potem do Rafała i poszliśmy do Gemini. On by kupić długopisy na matury a ja z reklamacją torebki. Chce zwrotu pieniędzy, bo nie będzie mi już potrzebna. xD Przyszedł pocztą prezent ( plecak z Monser High ) dla mojej siostry ode mnie na komunie, jeszcze czekam na torebkę. ;) Życzę wszystkim, którzy odwiedzają mój blog miłego dnia.;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz