piątek, 27 grudnia 2013

Already after

Święta, święta i po świętach. Nie zaliczam tych świąt do najgorszych ze spędzonych ale w przyszłym roku <mam nadzieję> będę lepsze i mam zamiar włożyć w to dużo swojego wkładu.:D Mam nadzieję, że Wam minęły święta idealnie i pod choinką znalazły się oczekiwane prezenty.
Ja niestety dostałam niespodziewanego gościa po tych świętach, który wabi się brzuszek. Pomyślałam sobie, że i tak po świętach zacznie się znowu ćwiczenie, by na wakacje mieć ładny brzuszek, więc pozwoliłam sobie na BARDZO DUŻO w te święta. I właśnie w taki sposób, powstał brzuszek. :P Od 25 grudnia zaczęłam 10 min. trening brzucha z Mel B. Gorąco Wszystkim polecam!




49 komentarzy:

  1. Haha śmieszne te 2 zdjęcie :D
    obserwujemy ?
    http://maia-maj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się uśmiałam z tych kotów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te swieta byly chyba najgorsze w moim zyciu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. święta były ok :)
    od czasu do czasu ćwiczę z Mel B ale zamierzam robić to regularnie :3
    Szczęśliwego Nowego Roku c:

    our-place-is-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel B - normalnie kocham ją, daja wycisk ;D
    Hahah co do ko0tów xd

    agaa-lifestyleblog.blogspot.com wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te koty to sie zgadza ;d

    http://emeraldmenari.blogspot.com/ obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten filmik i całkowicie się z tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten mem opisuje chyba większość z nas :)) Co do treningów to wole 40 min z Ewką, na które pewnie zdecyduje się na wiosne :) O Mel B tez sporo słyszałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie trzeba teraz spalać to co przybyło;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. http://diamentowyblog.blogspot.com/2013/12/giveaway-with-dressale_27.html#comment-form Zapraszam do wziecia udziału w rozdaniu! Każdy otrzymuje bon 30$ a dwie wybrane osoby sukienkę o wartosci 100-200$ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę zacząć ćwiczyć :D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe dobre to zdjęcie z kotami...;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Demotywator zgodny w 100%! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny świetny blog :3 super post, tez tak wyglądam jak te koty hahaha
    Oczywiście obserwuję <3 i liczę na to samo
    Zapraszam do mnie http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. tak szybko minęły te święta :(
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. te koty ha ha zapraszam http://claudiaandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zabieram się za odchudzanie od Nowego Roku, a Tobie życzę powodzenia i wytrwałości :)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już gdzieś te zdjęcie kotów :) haha
    Ja nie przytyłam, zresztą też ćwiczę codziennie A6W i rozciągam się na szpagat i ostatnio też robię przysiady. :) Ale w te święta w pierwszy dzień przejadłam się za to w drugi już nie :)
    Powodzenia :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hah ;d ten obrazek rozwala ;) Fajnie czyta się twoje posty :)
    obserwuje i liczę na rewanż ;*
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hahhahaha koty reweka tak właśnie się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha zdjęcie na samym dole świetne :3

    ZAPRASZAM do mnie i mojej koleżanki
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://oli-olli.blogspot.com/
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sie nie chce nigdy cwiczyc:(
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Demotywator się zgadza haha :D
    Obserwuję + zapraszam do siebie.
    http://pinacolada-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe sama prawda:D!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ćwiczę z Mel B :D
    + Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com --> zapraszam, dopiero go rozkręcam. Jeśli Ci się spodoba to mile widziane komentarze i obserwacje (to bardzo motywuję :) )

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak probuje ćwiczyc , to po tygodniu , MOZE dwóch jakos przestaje. Musze sprobowac od nowa. Moze te ,zobacze :) Obserwuje.

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja trenuję ale jakoś słabo xdd
    http://dominikadonia.blogspot.com/ Obserwujemy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  29. ćwiczenia świetne :) zainspirowałaś mnie nimi :)
    obserwujemy?
    http://kochonoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja muszę zacząć ćwiczyć :D
    Bardzo podoba mi się Twój blog, masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahahaha zdjęcie rewelacyjne :)

    Ćwiczyłam dzisiaj z Mel B :))

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ćwiczenia z Mel - czysta przyjemność <3
    Ja od dzisiaj A6W ;p
    Obserwujemy? Zacznij ; *
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja wcale nie czułam tych świąt. Ale z prezentów jestem bardzo zadowolona.

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. słodkie kociaki xD

    obserwujemy?
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubie Mel B ciwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super blog!
    również obserwuję!
    http://fashion-by-hayley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wow tez bym chciala miec motywacje zeby z nia cwiczyc :)
    Kochana zapraszam Cie na prosty konkurs na moim blogu. Do wygania 100$ w sklepie Sheinside.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wesołego 2014 roku, mam nadzieje, że będzie lepszy. Powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam.
    PS. Świetny blog.
    _______________________
    Zrewanżujesz się?
    Jak zostaniesz u mnie na stałe to ja zrobię to samo u Ciebie.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny blog!
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    Jeśli chcesz zostaw po sobie ślad:))
    Obserwuję i liczę na rewanż:

    OdpowiedzUsuń
  41. Hahahahahah, kociałki ♥
    Ja również wzięłam się za mojego 'gościa'. Zaczynam biegać, trzymaj kciuki :)
    Wpadaj do mnie ----> http://elgatoesnegro.blogspot.com/
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jeśli chodzi o to fotkę to
    ja nie wiem dlaczego, ale w moim przypadku kolejność była by odwrotna ;D

    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO MNIE W WOLNEJ CHWILI

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog, widać że pisany od serca ! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;))
    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ZDjęcie cudowne, a ja chyba bede ćwiczyć xd


    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog! :) obserwuję :)
    zapraszam do mnie
    stuffelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog i ciekawy post ;)
    Drugie zdjęcie jest super :D
    Zapraszam do siebie: http://falloutdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń