czwartek, 8 stycznia 2015

Sex on the beach

Hej Laski.:) 
Jak tam się trzymacie w Nowym Roku? Jak wasze postanowienia noworoczne?
Ja bardzo pozytywnie - świętowałam Nowy Rok z kumplami Kuby i Kubą. xD
Po raz pierwszy piłam Sex on the beach, jadłam pyszną pizze i... no same możecie się domyśleć co jeszcze piliśmy. ;) A w sobotę większa powtórka + Szisza oraz Menago (dyskoteka).
Miałam siedzieć u Kuby do 6 ale 4 stycznia stwierdziłam, że chce wrócić do mamy. :D
I 5 stycznia wróciłam do domku, resztę wolnego spędziliśmy u mnie. 
Powrót do szkoły był ciężki ale trzymam się i Wy pewnie też. Ale jeszcze 3 tygodnie i Ferie! 
Póki co trza się sprężyć i łapać jak najwięcej pozytywnych ocen, bo semestr jest bardzo krótki. ;)


Na bieżąco możecie być na moim INSTAGRAMIE. ;)

25 komentarzy:

  1. nigdy tego nie piłam, ciekawa jestem jak smakuje :)

    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przypadkiem trafiłam na Twojego bloga... :) I co mi tam zostaje :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sex on the beach pyyyycha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ładnie :)
    http://stylejodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pilam
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ferie mam jako ostatnia ;c Wygląda ładnie.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie 2 tygodnie i ferie :)
    Ładnie wygląda te picie :)
    Pozdrawiam ,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa,uwielbiam tego drinka!!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chcesz wszystko wiedzieć o szyciu odwiedz blog hhtp://szyj-ze-mna.blogspot.com
    Wspaniała kobieta.
    Drink piłam świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz piłam tego drinka, dałam za niego mnóstwo forsy, i nie smakował mi, ale wygladał tak pięknie ;(
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie! :)

    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mm napiłabym się :)

    http://paulineeeblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda smakowicie *-* Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Postanowień nie robiłam ale początek roku zaliczam do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne posty. W Wolnej chwili zapraszam do mnie do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mój ulubiony drink :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również miałam okazje wymić to genialne dzieło jak byłam na wakacjach w Grecji! ♡
    Zapraszam do mnie i mam nadzieje ze cos Ci sie spodoba i pozostawisz jakis ciekawy komentarz.
    Obserwuje btw i licze na to samo :3

    naatusska.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń