środa, 10 lipca 2013

WNY

WYPRZEDAŻE W NEWYORKER!!! :D
Witam wszystkich. :) Dziś byłam z moim Ukochanym na zakupach, mieliśmy mu kupić pare ciuchów. No i tak było - ale nie było mowy o mnie. Nic a nic. Owszem jak weszliśmy do sklepu to mówił : "Jak Ci się coś podoba to bierz" Ale ja nie chciałam, mam pieniądze i mogę sobie kupić. A w sumie to zaczęło się od jednej neonowej bokserki a skończyło się w tym samym sklepie ale w innym CH na 5 pozostałych, które za niedługo umieszczę na blogu. Przed zakupami zjedliśmy coś - Rafał KFC a ja deserek owocowy. <3 Polecam wszystkich udać się do sklepu NewYorker na zakupy.:) (Kolory mało nasycone, mało intensywne -> wina aparatu, bo do dupy jest. W listopadzie planuję kupić lepszy.)




2 komentarze:

  1. nothing beats the feeling after you shopped right :) xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam etui na ipada w new yorkerze z przeceny

    Coffinmilkshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń