sobota, 13 lipca 2013

Uniwersytet Potworny 3D

Hej Wszystkim. :) Jak lecą wakacje? U mnie od środy wieczór pada. :( Ale mój chłopak nie pozwala mi się nudzić. Były zakupy a dzisiaj było KINO. " Uniwersytet potworny 3D" baja jak baja trochę śmiesznie, były momenty gdzie się zlękłam ale ogólnie podobała mi się baja. Końcowa opinia POLECAM! Dodatkowo Rafał kupił zestaw z kubkiem <zdjęcie poniżej> i popkorn dla niego a dla mnie dodatkowo orzeszki w panierce, gdyż bardzo nie lubię popkornu. Jeśli chodzi o złe wieści, które spotkały mnie dzisiejszego dnia to zepsuty telefon i parasol. Ale Rafi "odkupił " od swojej siostry jej poprzedni tel. i tera jest mój. :D Jutro wolne a potem cały tydzień 2 zmiany więc będę w domku i postaram się powrzucać parę postów. Może w końcu jak wygląda mój pokój przez remontem i wstępny post o tym co Rafał mi kupił w NewYorkerze. Dozobaczenia. xoxo


1 komentarz:

  1. Też byłam na tym filmie i mam kubek , ale u góry też jest figurki mikea wazowskiego xd

    coffinmilkshake,blogspot.com

    Na prawdę fajny blog. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń